Long time no see

Im back! :} Det har varit hektiska dagar, veckor... Flytt, jobb och andra incidenter som kommit upp. För att göra en lång historia kort så har vi nu flyttat, det har gått bra. Lite tomt i lägenheten kanske då sängen kommer först i juli och köksmöblemanget om tre veckor. Tv bänk ska jag beställa idag, äntligen hittat ngn jag vill ha. Nöjer mig inte med Ikea, som alla andra har, vill ha unikt hem. ;} Soffa, bord och matta är klart iallafall ;P Men skönt att bo i vitt, öppet, ljust hem med dess tillbehör.
Men mitt i all flytt gick bilen i sönder. Great! ;/ Tur i oturen löste det sig fort så fick köpt en ny. Är nu ägare till en Volvo istället.
Jobb har flutit på. Varit i princip två månader på Mobilia och hela sommaren har löst sig, antagligen från den 1 september finns det glädjande nyheter. Hoppas!
Annars har det hänt lite olika, varit på "välkommen hem" bjudning hos Emelie då hon nu flyttat tillbaka hit från Spanien efter 6 år. Mkt trevligt. Valborg har varit, innebar möllans uteservering med älskling, Carro och Lenny, även Linda och Pontus kom förbi. Hade en sjukt trevlig kväll! Såna blir det fler av.
Idag är jag ledig efter att ha jobbat hela helgen, får se vad jag hittar på. Kanske skulle träffa fina Amanda en stund.
Detta inlägg blev lite rörigt och en snabb update. Ska försöka bättra mig... eller så lägger jag ner bloggen helt. Tappar suget lite och instagram har blivit roligare. Följ mig » revemark



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback