H&M

Detta har valts ut av mig. Hur fint är det inte med en rosa kavaj när solbrännan slår på, man ser mer fräsch ut och jag har ofta svarta byxor eller kjol, då är det perfekt med en färgklick upptill. Kjolen var av bara sommarkänslan när man tittar på den, ljus med blommor, supersöt. Ballerinorna är ju hur fina som helst, då jag har toppar i detta stickade material så passa de perfekt.
God morgon mina läsare. Veckan har verkligen rullat på snabbt, redan torsdag :) Har precis fått i mig frukost, nu sitter jag under filten i soffan med laptopen i knät. Tittar ut och inser kylan som slagit på. Brr. Är sommaren över redan (!?) Jag som längtar till stranden, bada och steka hela dagarna, grilla på kvällarna med gott vin, perfekta dagar. Vi går in i juni imorgon så vi får hoppas att värmen snart är tillbaka. :))
Nu blir det en dusch, ska iväg till jobb sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback