Inflyttningsfest

Veckorna går väldigt fort när man jobbar så mycket som jag har gjort. Två veckor på Hansa nu och jag trivs så himla bra :} Känns underbart när man har hittat det man vill göra. Nästa vecka ska jag till Mobilia, deras butik öppnar upp efter renovering på torsdagen så vi har mkt jobb framför oss. Den 15 mars måste ni till Mobilia, Vero Moda, nyöppning och 25% på hela sortimentet. Galet!
Nu är helgen här, efterlängtat. Fredagen igår blev sen då jag stängde på jobb så älsklingen hämtade upp mig, köpte mat på BK, raka vägen hem för att hoppa i mysisar och bara slappa framför tvn. Idag är man piggare, har lite ärenden under dagen; köpa present, sola, handla smink och sen annat till kvällen då vi ska på inflyttningsfest hos Hassan. Hoppas på en trevlig kväll. Ska iallafall bli gott med vin ;}
Ha en trevlig lördag allihopa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback