I like how it feels

God morgon mina läsare :) Idag har vi ännu en solig dag, underbart. Man blir helt enkelt piggare, gladare och en sann lycka sprudlar inom en. Whooppidoo. Tänkte snart få i mig lite frukost, sugen på äggmacka. Klockan elva börjar jag jobba och kan inte njuta av solen så om ni är lediga, ut! Man får verkligen sommarkänslor, igår luktade grillat här ute, fåglar kvittrar... Mysigt. Flytten närmar sig och det kommer göra sommaren till det bättre, tänkte slinga håret ljusare snart. Solbränna, solglasögon, lätta kläder. Finns ingen sannare lycka!
Btw, ser ni på BB? OMG! Nivån på vissa deltagare detta året är ju sanslöst. Enligt mig borde Hanna R och Sipan åka ut pga mobbing, det borde verkligen inte tillåtas! Har aldrig varit med om så många människor på samma plats som saknar empati. Hemskt.
Gotta go! Ha en underbar dag allihopa :}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback