Girlthing

Haft en underbar ledig dag fast solen inte sken... Vårkänsla hade jag ändå, så på med skinnjacka och vita converse och min svarta clutch för att sen bege mig till Mobilia. Mötte upp Mandisen, gick en runda på Vero Moda, såg mina söta kollegor jobba hårt. :} Sen lunchade vi innan vi ordagrant sprang till bussen och hem till henne.
Massa tjejsnack, och jag har fört över mitt skoberoende på snäckan så hon visa senaste inköpen. Snyggt! Hade mysigt och avslappnat. Finns aldrig ngn gång då vi har tråkigt... :} ♥ Ser fram emot framtida planer.

Kom hem nyss. Fixat med flyttstädning, icke ska vi göra det själva så bokat städ för bra pris. :} Skönt när man ändå har andra saker i huvudet.
Nu kurrar magen så tänkte laga mat. och sen ikväll ska det njutas av älsklingens sällskap.
Hoppas er dag varit bra.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Wow, Vackra kvinna!! :)

2012-03-15 @ 21:41:44
URL: http://misssandrare.favs.se/
Postat av: Sarah

Aw tack hjärtat!!!! Detsamma till dig:)

2012-03-16 @ 08:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback