"A goal without a plan is just a wish"

God morgon sunshines. Som ni har märkt har bloggen gjorts om, visst blev den fin? Lite fin slipning kvar men det kommer. Tänkte slänga in ett inlägg innan det är dags att fixa sig för jobb. :}
På senaste har det hänt väldigt mycket, den bästa nyheten är att vi ska flytta. 2 maj bär det av till Gyllins trädgråd, Kristineberg. Nybyggt sen nov 2010, egen diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare.. Ska bli så skönt. Dock bara en tvåa på 67kvm så vi stannar bars tills en trea blir vår. :)) Det byggs ju lite överallt för kravet är nybyggt. Så nu har vi sålt våra stora möbler och lever som luffare men försöker se det som en tillfällighet men det känns ändå.
Annars jobbar jag väldigt mycket, det känns underbart. Älskar det jag gör och önskar att få en tjänst.. Har lite möjligheter framför mig. Det är bara att kämpa på och hoppas på det bästa. Det blir mkt sena kvällar så privatlivet sätts lite åt sidan men det får man ta. :} Tur man jobbar med underbara tjejer på jobb!
Det var lite uppdate, ska skärpa till mig lite. ;P Saknar mina nära såklart... :)
Ha en bra dag allesammans. PUSS!



Kommentarer
Postat av: Anonym

We miss you toooo <3

2012-03-05 @ 08:36:43
URL: http://familjensangberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback