Söndag

Min blogguppdatering blir allt sämre och sämre, kan bero på att ibland finns det inte mkt att skriva om. Man jobbar varje dag typ, samma sak. Hur kul är det att skriva om? :) Sen är jag väl trött på desginen men en ny är på ingång, kanske hjälper min inspriation.
Hela veckan som gått har jag fått jobba på en förskola, trivts väldigt bra men det är väl inte det jag vill egentligen. Men tur i oturen så har en tjej på Hansa blivit sjukskriven så nu har jag massa tider där framför mig. Det ser jag fram emot. Upplyftande i denna gråa tid. :) Samt händer det positiva förändringar hemma som behövts länge, känns som det går framåt nu. Så med denna positiva framgång tänker jag fokusera på det och inte dras med ngt negativt. Livet är för kort för det :) Vi alla behöver positiv energi runt oss. Turen är att jag har fina männsikor runt mig.♥
Helgen har varit lugn och mysig, precis vad man behöver ibland. I fredags jobbade vi länge så det blev tacos och filmmys. :) Igår regnade det hela dagen, man kände noll energi till ngt men det blev lite ärenden.. Lyxa till det med restaurangbesök och sen blev det onyttigheter framför melodifestivalen. Idag har vi myst i soffan, god fruksot framför film. Nu tog vi ett städryck och snart ska jag koppla av en stund i solariet.

Hoppas ni andra haft en bra helg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback