Make my day

Hej sweeties! Då var söndagen kommen, men jag har haft en underbar helg. I fredags hade jag bestämt träff med bästa Amanda för lunch i stan. Kallt som det var sprang vi in på salladsbaren för att äta en god sallad, samtidigt som vi skvallra om saker och ting. ;) Efter det behövde vi värma oss så det blev en chailatte på espresso house innan vi begav oss hem till henne. Där blev det mys med massa inspiration, idéer osv. Alltid lika mysigt. Vid halv sju hämtade älsklingen mig för en fortsatt mysig fredag hemma framför film.

Lördagen kom, massa ärenden uträttades hela förmiddagen. Jag och hjärtat tänkte ha en extra mysig dag så vi gjorde en fin middag och vit chokladmousse med bär till efterrätt. Yummie. :) senare på kvällen var det dags för bio, vi såg Hamilton. Den var verkligen bra!

Söndag idag, ska snart bege oss till Hassans lägenhet för att städa den och rensa ut alla möbler. Lika bra att vara ute i god tid ifall ngn vill flytta in tidigare. Ska blir skönt när den är borta. :) Ny start med bästa sambon. fast hoppas ju på en ny lägenhet. ;)

Hur var er helg?


Kommentarer
Postat av: Sandra

mmm det ser gott ut!

Lycka till med flytten idag, låter som ett skönt avslut som tillåter en ny början :)

2012-02-05 @ 13:38:03
Postat av: Sarah

:) tack, ja det känns faktiskt väldigt bra. samtidigt ekonomiskt ;P

2012-02-05 @ 15:55:53
URL: http://revemaark.blogg.se/
Postat av: Hassan

Bra jobbat älskling <3 tack för all hjälpen!

2012-02-05 @ 15:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback