"To be trusted is a greater compliment than being loved."

Vet inte ens vad jag ska skriva. Allt är inte som det ska inombords, mkt tankar som snurrar runt. Men jag tar mig förbi detta med. "stay positive when it feels like your life is falling apart." Så är det väl just nu, tankar om livet i övrigt. Vad man förtjänar och inte förtjänar som människa. Hur mkt man ska tåla. Min gräns är nådd, det kommer att märkas.

Till ngt annat, helgen har varit bra. Mysfredag som vanligt, god mat och idol. :} Lördags köpte Hassan nya byxor till mig, glad blev väl jag. Sweet. Inhandla vin och annat till kvällen, en solning hann jag också med. Vid sju tiden befann jag och Carro oss hemma hos Sandra för lite vin, baja päron och tjejsnack. Hade väldigt trevligt med spel och andra samtalsämnen men tog taxi till Fegans för att möta upp Linda och Pontus. :} En fortsatt trevlig kväll som avslutades vid fyra tiden..!


Ny vecka och nya tag. Har varit en tur på skolan för att göra klart en gruppuppgift. Nu är jag hemma, pillat med bloggen när jag borde ha pluggat inför provet på torsdag. Men jag ska..snart.. ;} Blir middag sen när sambon kommer hem, därefter ska jag sola och bara koppla av.

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Härligt! :) Är förkyld så det är väll sådär ;)

Vad hittar du på idag? :)



Ha en bra Tisdag.

Kram

2011-10-04 @ 12:05:07
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Emma

Finns här för dig hjärtat <3 Det vet du Puss

2011-10-04 @ 12:25:23
URL: http://familjensangberg.bloggplatsen.se
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Jag har typ jobbat, jobbat och jobbat. Haha! :) Ska du göra något roligt till helgen då? :) Kramar!

2011-10-05 @ 01:38:17
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback