Shopping❤

En ny vecka har börjat och snart slutat.. Väldigt annorlunda med då jag nu kan skriva att jag tyvärr har separerat från min sambo. Har varit tufft och känslosamt men det är för det bästa just nu. Vi skildes som "vänner" och det är skönt så får vi se vad tiden ger av detta. Jag måste ta mig förbi det likaväl.. och det kan bli jobbigt. Men jag har fina människor runt mig, speciellt Carro och Sandra har varit ett stort stöd.
I övrigt fortsätter livet, praktiken går bra. Har bara en vecka till sen är det slut, förhoppningsvis kommer man tillbaka ngn gång. :} Fick trösthandlat lite igår när jag får personalrabatt.. Handlar alltid blusar osv så det fick bli lite mer basic, en mysig tröja och en skjorta plus ett par svarta byxor. Hitta även en snygg ring, en ny klocka och behövde två nya nagellack. Idag kom mina nya svarta pumps, finally, och den svarta kuvertväskan. Älskar!

Har haft en väldigt mysig morgon :} Ätit min nyttiga frukost och nu ska jag slappna av lite till i soffan, bara tanken av att gå ut i denna dimman finns inte. Men halv ett ska jag befinna mig i skolan, var ngt möte idag. Klockan fem är det till Vero Moda som gäller tills stängning. Mkt sena kvällar men det gör mig inget. :} Imorgon är det fredag ju..

Vad händer denna helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback