What´s goin on?

Midsommar har nu varit och den var bra i stort sätt. Började med en god middag här hemma med Carro och Lenny. Mätt som bara den och jag kan skryta med att jag prova att äta en bit sill. Men nej, fortf inget för mig. Några drinkar, musik, dans och Sandra kom så fortsatte kvällen hos oss men vid tio tiden gick vi vidare till Jägershill för att möta upp de andra. Dans på dansebanan ;} Kvällen blev lite orolig mot slutet... Men i stort sätt var den kul och mkt dans. :} Glömde att ta foto, som vanligt men tog denna av Sandra. Mina fina & jag.




Igår var en mkt seg dag... Låg i soffan halva dagen och bara slappa. Jag var nog ett oro-moment och känner av det fortfarande. Ngt stämmer inte. Kommer väl fram i slutändan... Well, annars blev det pizza och film på kvällen.
Nu har jag precis vaknat. Blir en pw snart sen får jag se vad söndagen erbjuder.

Kommentarer
Postat av: Emma

Finns här om du behöver prata vännen <3

2011-06-26 @ 11:19:30
URL: http://familjensangberg.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Gumman, DU är verkligen inget oros-moment! <3 Löve jo!!!

2011-06-26 @ 11:27:03
URL: http://misssandrare.favs.se
Postat av: Sarah

Tack emma! <3

Sandra, du e ngt av det finaste jag har träffat! Underbar vän! Glöm aldrig det. Älskar daaaj!

2011-06-26 @ 12:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback