Vem sa att söndag är en vilodag?

Nej, jag vann aldrig minigolfen igår. Men vi hade en trevlig stund, mkt skratt. Efteråt åkte vi hem till Ronny och fikade. Jag och älsklingen hade bestämt oss för att grilla på kvällen men planerna ändrades. Istället körde vi hem, lämnade bilen och packade ner lite god dricka, sen kom Ronny & Kevin för att hämta upp oss. Vi beställde pizza med oss sen körde vi hem till dom igen och satte oss på terassen och åt. God dricka och vi spelade dart, då jag faktiskt vann en omgång. :} På kvällen kom grannarna in och det var massa prat, skoj och sammanfattat en trevlig kväll. Promenerade hem vid 01.00 ...

Vaknade upp aningen trött runt nio, gick upp och la mig i soffan istället. Efter ngn timme kom hjärtat med sen stack vi och tränade. Köpte sen med oss bullar till frukosten. Älsklingen har åkt iväg på middag med familjen och under tiden har jag varit duktig. Har städat vårt hem väldigt fint, håller på med tvätten och ska nu byta sängkläder. Snart ska jag börja laga mat till mig själv med. :}
Nej, tvätten kallar - hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback