"små grodorna, små grodorna..."

Fredag och man är ledig, perfekt. Hade en lugn kväll igår, fikade hos Mattias och Emma. :} Min underbara brorsdotter visade mig hennes nya rum, så stolt. Finns nog inget sötare än denna tjej. En del tjejsnack med Emma, där har vi en godhjärtad människa. Otroligt. Mitt hjärta och broren fixade med radion i vår bil, thank God. ;} Vi kom hem lite efter nio och då blev det filmen Transporter 2 sen raka vägen till sängen.

Nu sitter jag vaken, ska snart väcka sömntutan därinne. Vill ta en powerwalk innan frukosten, sen måste vi inhandla blannevann till ikväll. Det är ju redan midsommar {tiden rusar} och den ska firas med finaste. Vid fem tiden kommer Carro och Lenny hit, ska ätas god mat och drickas gott. Senare dyker Sandra och ngn Alex upp. Vid nio ska vi bort till Jägershill, möta upp Linda och resten av folket på dansbanan. Där vi festar natten lång. ;D

Frågan är vad man ska ha på sig! Vill så gärna ha klänning men hur kallt kommer det bli... Hmm.. Tips ngn?

Önskar alla en glad midsommar!


Kommentarer
Postat av: Jenny ♪

Glad Midsommar Sarah! Vi firar ute på Almåsa, som alla tidigare år =)



Jag tycker att klänning hör till när det är Midsommar, så det ska jag ha, även om det kommer bli kallt! Kram

2011-06-24 @ 10:40:52
Postat av: Sarah

Tack detsamma vännen! Oh almåsa är det bästa, hälsa alla från mig!

Ok får väl kämpa mot kylan ;)

Kramar

2011-06-24 @ 12:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback