Heldag med mina finaste

Lördagen blev inte riktigt som planerat men det var bara positivt. :} Under dagen mötte jag upp de bästa Carro och Sandra för en fika på espresso house. Tjejsnack, finns inget bättre ;D Tiden sprang iväg men efter ett par timmar åkte vi hem, men bestämde oss för att ses på kvällen igen. My place at seven!
Innan dess blev det att laga mat osv, förbereda innan de andra kom. Min käre sambo ordnade upp frukt och popcorn... När tjejerna och Lenny kom så satte vi oss i soffan, drack vin och såg filmerna The Ward och Red riding Hood. Lovely! Sen satt vi och pratade, djupa diskussioner. ;} Vid ett tiden åkte alla hem och det blev sängen för oss.

Söndag? Redan? Just nu tvättar vi som varje söndag... Annars ska denna dagen spenderas nerkrupen i soffan under en filt och massa filmmys. Känner mig trött och har huvudvärk. Vila är det som gäller! Så fikan med Mattias och Emma får tas en annan dag.

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback