Semester!

Nu har semestern börjat.. Kan inte säga ngt annat än att sista dagen på jobb var minnesfull, kanske inte på ett positivt sätt men ja, verkligheten visade sig. Kommer absolut sakna barnen!

Så hur har jag börjat semestern? Igår under dagen var vi iväg och handla lite, sen fick jag för mig att baka. {igen} Så det blev hallonbrownies, goda blev dom otroligt nog. Recept finns här. Därefter blev det dags att duscha och göra sig klar för det skulle bli middag på möllan med hjärtat mitt. Beställde grillad kycklingfilé med grillad tomat och bearnaisesås. Mums! Satt en lång stund, njöt av solen, värmen, maten, sommarkänslan... Blev en lång promenad innan det var dags att ta sig hem... ❤






Denna morgonen har börjat bra, en timmes träning och en god frukost på balkongen. Nu tänkte vi hitta en bikini till mig sen köra till Lomma och bada. :} Lovar inte att jag doppar mig men sola kan man ju alltid ;} Måste hem vid tre för då ska det tvättas... Hatar att vara bunden till den jävla tvättstugan! Ikväll ska vi fika med Mattias och Emma... :}

Time to go! ❀

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback