Nu närmar det sig

Halsen är bättre, nu kan jag iallafall svälja och jag har fått en hel natts sömn. :} Så igår tog jag mig ut en stund, gick hem till Emma för vi skulle ta ut Chelsea på en cykelrunda. Tjejen måste lära sig att cykla utan stödhjul. Hon var så duktig, lite rädd till en början men man får ge henne beröm hela tiden, pusha henne positivt så hon tror på sig själv. Detta är ngt som måste tränas ofta! Sessan har lärt sig att bromsa om inget annat. :} Efter en stund gick vi till lekplatsen så hon fick leka en stund, då passa jag och Emma på att ha lite tjejsnack. Jag följde med upp en stund på kaffe, fick berätta för Mattias vilken duktig tös han har ;} Sen satte vi oss lite i planer då både jag och Emma fyller år i november. Inget bokat än men hoppas!

Började tidigt på jobb idag, så slutade även tidigare... Jag har hunnit med disk, dammsuga, bädda och duscha. Man kan vara riktigt flitig ibland. Väntar på att sambon ska komma hem från jobb, så vi kan äta middag. Blir nog lite film och lugnt ikväll. Den varma solen försvann lika fort som den kom.

Imorgon är det sista dagen på mitt jobb. Jag har nog inte förstått det riktigt... Ska bli skönt med semester såklart men att jag ska börja studera har inte landat i huvudet än. Spännande! Lite sorgligt med alla avsked, man kommer sakna barnen. Idag fick jag en jättefin ljusstake från Orrefors av en familj. :}


Jag har underbara människor runt mig, lovely!



Kommentarer
Postat av: Emma

Vi älskar dig <3

2011-07-08 @ 10:28:58
URL: http://familjensangberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback