Malmöfestivalen

Igår var det dags att ta en titt på den årliga festivalen, jag och älsklingen gjorde oss i ordning och tog bussen upp vid halv fem. Gick en runda och tittade efter god mat, magen kurrade. Hassan bestämde sig för älgkebab och jag tog en texmex tallrik. Mums! Satt och njöt av maten och drack en mojito :} Promenerade runt i stan, delade på en munk. Hur kan man motstå doften? Vid halv sju mötte vi Carro och Lenny, gick upp till centralen där det hade rockgala, lyssna på dead by april, drack öl, vin och cider. Rocka loss men jag och Carro insåg att vi inte är några rockbrudar men det funka för en kväll ;} Hade mkt trevligt som vanligt i ett bra sällskap. Tack Carro för allt, thanks for being a true friend. Vi satte oss inne i tältet och fortsatte kvällen... Träffade på mer folk. Tittade på sista bandet vid elva, shejka loss men vi tröttna fort, musiken döda hjärncellerna. Så vi tog oss hemåt mkt nöjda!





Idag vaknade jag törstig och seg, sover dåligt när jag festat till det. Men upp och tog en pw för friska upp huvudet, hem och åt frukost. Jag och hjärtat var duktiga och tog ett tag på hemmet sen har vi intagit soffläge och tittat på film. Har även pluggat lite inför provet på tisdag... Nu ska jag laga middag, sugen på tacos så det ska det bli.
Y u m m i e !  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback