Fy bubblan vad det är skönt att vara ledig en helt vanlig tisdag, speciellt när den är grå och trist. Då är det bäst att ha kvalitetstid hemma själv och sega i soffan. :) Alltid när jag är ledig surfar jag runt på olika webbsidor och får inspiration inom mode och design. I love it! Hittade ett par paljettleggings som jag bara måste ha :) 
Ska snart boka tid till att fixa naglarna med, finns inget bättre med snygga fräsha naglar på vintern. På sommaren målar jag dem i fina färger. Ngt jag med skulle vilja fixa är läpparna, tycker det är supersexigt med stora läppar. Dock vill jag inte operera dem så ska prova ngt nytt, Proclé Lip Balm Volume Booster. Ett läppbalsam som gör läpparna fylligare. Sett den på andra och den ger resultat, ska absolut ge den en chans.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback