Words may lie but actions will always tell the truth

Längesen sist men jag har ingen lust att blogga, tror det kommer glida ut med sanden tillslut. Well, slänger in ett inlägg nu medans jag väntar på att sambon ska komma hem.
Idag har det varit en helt underbar dag :) Vaknade runt åtta (!) satte mig i soffan framför cartoon networks och åt en god frukost som bestod av turkisk yoghurt med kanel och honung på samt en kiwi. Mums! Tog en dusch och fixade mig, vid tolv tiden promenerade jag till finaste Carro. Då man blir trött på stan så körde vi in till Lund. Mys! Gick lite i stan, hälsade på kollegor inne på VM. Hittade ett par byxor jag inte sett innan, sååå fiina. Och snäckan hittade fina toppar ;P Hungriga blev vi och Carro bestämde sig för att bjuda på lunch [♥] bakad potatis med tonfiskröra, yummie. Satte oss på uteserveringen, hur mysigt som helst. Promenerade runt stan, fönstershoppa och hade allmömt trevligt. Vid fyra körde vi hem till henne, tog en kopp kaffe på däcket och småsnacka. En underbar dag, som vi alltid har. Såna vänner ska man hålla hårt i. :))
Nu är jag hemma, slängt in en maskin tvätt. Ska laga mat snart, blir laxfilé i mild tomat och örtsås. därefter blir det bara filmmys i soffan med älsklingen. Sjukt sugen på Ben&Jerrys, kanske får smita och handla en sån. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback