Time pass me by

God morgon. En vecka har gått sedan det senaste inlägget, kasst. Men i min stressade värld så hinner jag bara inte. Jag har jobbat väldigt mkt, vilket är bra men det blir långa dagar och sena kvällar. Så i helgen jobbade jag med men i lördags efter jobb blev det tjejmiddag hos Madde. Mkt trevligt! En kväll att minnas. Söndagen var det lugnt och på kvällen blev det Kina buffé med Ronny och Kevin. :} Mys. Men sen kom det.. Magvärken, kräk, kramper i tre dagar. Välkommen magkatarr. Blir irriterad på mig själv, kan aldrig ta det lugnt eller en sak i taget. Allt springer i tankarna, flytt, jobb osv.. Drömmer på nätterna, vaknar att hjärtat slår fort. SARAH LUGN!
Ny vecka och måndagen hade jag ledigt med älsklingen. Åkte till Ilva för att beställa soffan, och utan att veta fick vi den 3000kr billigare. Tjoohoo. Sen blev det Nova Lund, hjärtat fick nya jeans och chinos, jag fick en ny väska och neccesär. :} Sen blev det sängläge resten av kvällen. Jag har jobbat resterande dagar, likaså idag. Fast idag börjar jag kl två, skönt. Dock fick jag börja tvätta kl sju imorse, man ska ju hinna allt :P Haha.
Nej, nu få ni ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback