Fredaag :)

Underbara fredag och jag är ledig. Inte för att jag tog sovmorgon för ögonen öppnades redan kl åtta...^^ Har ätit frukost, diskat och bäddat. Nu sitter jag här och bara tar det lugnt. Idag ska jag till frissan, sjukt efterlängtat. Behöver klippa det en bit och tunna av det lite, även göra blonda slingor. Spännande. Ljusa till det nu när våren och sommaren kommer, känner man sig fräsch. Dock måste jag besöka solariet lite mer, känner hur jag börjar blekna. :} Well, håll tummarna för att håret blir bra, tur ska jag ha bästa Amanda med mig.
Ikväll blir det lugnt, fredagsmys med älsklingen. Blir god middag framför Let´s dance. :) Denna helgen innebär bara lugnt för det är vad jag behöver. Lite ärenden ska fixas; måla väggar, köpa flyttlådor osv. Det närmar sig :)
Vad gör ni i helgen?

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du får en underbar helg, själv ska man vara hemma med den lilla sjuklingen och friskna till honom <3

2012-03-30 @ 10:48:14
URL: http://familjensangberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback