En ledig dag

Godmorgon :) Denna veckan har varit väldigt intensiv, jobbat mer än vanligt då Mobilias butik ska öppnas IDAG så har det varit mkt att förbereda. I tisdags jobbade vi tolv timmar med endast en halvtimmes rast, galet. Men resultatet blev såå bra. Men idag ska det bli skönt att vara ledig så jag ska jobba imorgon igen och söndag. Tur man älskar sitt jobb ;)
Men jag har ingen tid till vänner eller familj, känns kanske inte lika bra. Så idag ska jag umgås med min bästaste Amanda. Var väldigt längesen, så det ska bli kul. Får se vad dagen bjuder på, men måste åka förbi Mobilia och hälsa på, se hur det går.
Man hör hur våren börjar komma, soliga dagar och värme men idag verkar inte solen vilja titta fram. Jag som har massa kläder jag vill använda. Får väl hålla ut lite till.. :) ...mm att hålla ut var det ja, det börjar ta på kroppen att bo på en bäddmadrass. Vill flytta nu! Galet vad jag längtar, det kommer bli så bra.

Vad hitttar ni på idag? Om inget, åk till Mobilia, Vero Moda. 25% på hela sortimenet hela helgen... Jag jobbar imorgon så hälsa gärna på. :) PUSS!

Btw, jag har världens mest underbara pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback