Beslutsångest

Det pratas väldigt mycket om inredning just nu eftersom allt ska inhandlas. Och jag älskar det! :) Men ibland fastnar man eftersom det finns stort utbud av allt och det kan bli svårt att välja. en sådan sak nu har varit soffbord. Vi kommer ha en grå soffa, vit ryamatta och bordet är i vitt högglans, precis som matbordet och resterande är. Men jag kan inte bestämma mig vilket bord! Först gillade jag inte de låga borden men känns som alla är låga nu för tiden så det är bara att gilla läget. Kan bli fint i vår inredning. :)
Har fyra alternativ som vi tänker på, lägger upp de här så kan väl ni ha åsikt om ngt... Inspirera mig. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Alternativ Nr.1 eller 2

2012-03-21 @ 22:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback