never give up on the good times

Long time no see. Helgen och nästan hela veckan har passerat och jag har inte hunnit med ett enda inlägg, kasst. Helgen var väldigt trevlig, hade en kväll med Amanda som var galet rolig. Mkt minnes-/ kärleksfull ;) På söndagen blev det jobb för min del och därefter restaurangbesök med hjärtat. Sen decka jag i soffan hemma.
Veckan har rullat på, i måndags efter jobb gick jag hem till fina Carro och Lenny. De hade kommit hem från sin resa, så fick höra allt om deras äventyr. Fun! Det bjöds på jordgubbar och ett glas rosé, kvällen fortsatte i snack och massa mys.♥ Igår var jag ledig, skönt att vakna på morgonen och ta allt i sin takt. Fick handlat lite, sen promenera hem till mamma och städa upp tills de kommer hem. Därifrån blev det hem till bästa svägis för lunch och massa lek med mina fina brorsbarn. Mys! Fick även tjuvkika på vigselringen^^ Blev hämtad av älsklingen vid sex tiden, hem och laga mat som bestod av nachostallrik. Sjukt gott blev det! :) Sen blev det soffhäng framför en bra film.
Idag vaknar man av att det öser ner. Tycker lite synd om de som har semester :/ Däremot har jag inget ångest över att jobba hela sommaren. Precis ätit frukost ock ska nu ta mig in i duschen. Jobb kl ett idag till stängning. Likaså imorgon och lördag... Men sen åker vi på en minisemester med våra bästa vänner. Det ser vi fram emot.
 
Hörs nästa vecka då! Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback