Möhippa och annat kul

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag så ska skriva långt inlägg :)
Förra helgen hade vi min svägerskas möhippa. Den blev absolut lyckad :) Vi började med att storma hennes lägenhet för att ha champangefrukost och där fick hon på sin FINA outfit. Efter ngn timme fick hon ögonbindel på sig och vi tog oss till Utmaningarnas hus. Tre timmar där, och vårt lag kom tvåa.. Kul! :)) Sen blev det fika på baguette och dricka. Cider fylldes på hela dagen. De andra åkte sen vidare till nästa destination medans jag och Madde tog med Emma hem till henne... Dags att byta om och fräsha till oss. Jag sminka svägisen och fixa håret men kläderna fick hon behålla. ;) Sen tog vi oss till de andra som var hemma hos faster Diana... Där hade de dukat upp fint i hennes trädgård med alla dekorationer och ballonger. Grinningen satte igång och vi alla fick drinkar medans Emma fick en stor vattenmelon som var urgröpt och fylld med dricka ;P Kvällen fortsatte i glädje, skratt, god mat, lekar, dans, bad och lycka. Natten kom och vi var några som gick vidare ut och shejka, där blev mer dricka, dans och skoj. Nu har jag dragit detta väldigt fort och inte större detaljer men detta måaste upplevas för att förstå :)) <3

Resten av tiden har vi grillat hos Ronny, smaskat i oss jordgubbar, spelat minigolf med bästa vännerna Carro och Lenny, grillat i mammas trädgård och såklart jobbat där emellan. Nu måste jag in i duschen för jobbet väntar kl ett sen är jag ledig i två dagar och då ska jag träffa svägisen och min underbara brorsbarn, ska njuta tid med min underbara sambo samt fria Amandas födelsedag som var igår. Massa kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback