Where there is life, there is love

Helgen har passerat fort som vanligt. Jobbade hela förra veckan och i torsdags njöt man av att det skulle bli långhelg...trodde jag... ;} Klockan åtta på fredagsmorgon burrade mobilen, dags att jobba på Vero Moda. Trivs så bra så det gjorde mig inget.. Slutade halv sex och då hämtade älsklingen upp mig. Myskväll hemma i soffan tills jag somnade.
Lördagen kom, Hassan skulle jobba. Jag fixade lite här hemma sen mötte jag Amanda och Felicia i stan. Gick runt lite och tittade på allt möjligt, hittade lite intressant med. ;P Hem till maaandis, färgade F´s hår vilket var en pärs. Haha! Men bra resultat. Blev en riktig tjejdag/kväll, lite makeup och så. Besök av Mats och Annika en stund, kul. När de gick fixade A mina ögonbryn. Ljushuvudet ;} Sen hjälpte jag snäckan städa undan, hade en behövlig pratstund. MYS! Hjärtat hämtade mig vid åtta tiden och då bar det hemåt. Underbar dag, fler sånda määndis.♥

Idag är det söndag, den ska spenderas med älsklingen hela dagen. Tänkte ta en sväng till Ikea, har fått presentkort där, nyttja det lite. Velat ha ny kökslampa länge nu, sett ut den i somras så idag köper vi denna. Gillas skarpt. Med tanke på flyttningsplanerna är det inte lönt med annat men denna är vit som jag vill ha det.

En sak är säker, jag vill alldeles för mycket! Ge mig tålamod.

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, du är ett ljushuvud!:) tack tack tack för en mysig dag!!

2012-01-08 @ 12:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback