Solen skiner och likaså gör jag :}

God morgon mina vänner. Lördag och jag har sovit otroligt bra inatt :} Haft en underbar morgon med en god frukost, synd älsklingen jobbar bara. Fixat med lite musik på min Spotify, behövs uppdateras ibland. Ska snart bädda sängen och diska, ta en vlas med dammsugaren. Sen ska jag göra mig ordning och ta mig till entré för att möta upp gullegrisarna Amanda och Linda. Ska gå lite rundor, kolla läget. Mysigt ska det bli.♥

Ikväll kommer Ronny och Kevin hit på middag, ska bjuda på 2 rätters men recepten slänger jag upp en annan gång. :} Det ser vi fram emot, öl och vin till detta, kanske ngn grogg på kvällen. Perfekt!

Btw, tappat ytterligare 1kg. ;}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback