Prosit!

Måste först säga att middagen blev lyckad. Ngt jag absolut ska bjuda på igen :} Förrätten var avokado med ägg- och räkröra, huvudrätten var kycklingfilé i ugn med sambal olek. Mums! Resten av kvällen blev det god dricka, musik, bra samtal och lite dans. ;P

Söndagen kom och jag kände inte för att blogga. Sorry. Förkylningen slog på som ett skott, näsan rinner hela tiden, nyser stup i kvarten. Så man satt nerkrupen i soffan med alla näsdukar runt mig. God tacos på kvällen och film-marathon med älsklingen.

Idag är jag ledig, tur är nog det för näsan fortsätter att rinna. Ska ut på en promenad senare så att man kan få lite luft, lämna bakterihuset lite ;} Ikväll ska vi umgås med Emma och Mattias lite, trevligt. Planerar deras bröllop ganska mkt nu, snäll som man är. Tycker det är kul också och man vill alltid ens nära det bästa. Inte alla som anser detsamma tyvärr.

Till ngt annat, varför tjatar alla om snö? Jag som längtar till våren... Fågelkvitter, solsken, kavajer, skinnjacka, solglasögon, tulpaner m.m. Jag har äntligen hittat en päls till min skinnjacka, awesome. Inspirerad av mandisen.

Nu ska jag ta en varm dusch, ha en bra dag mina vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback