"Maybe if you can´t get somebody out of your head, they´re supposed to be there."

Denna tisdagen har inneburit massa lycka :} Iväg med Emma imorse för att se över lokaler till deras bröllop, först åkte vi enda bort till ishallen men vi båda tyckte den var aningen liten. Vidare till Holma, och där satt den! Perfekt storlek, bra med bord och stolar samt kök. Musikanläggningen var skitbra och det bästa är att man får vistas där på obegränsad tid. :} Nu har jag även startat en blogg som alla gäster kan besöka för att se över vilka presenter som önskas, så får man skicka mail till mig vad man köper och jag stryker från listan. Sen slog en sak mig...TAL! Jag måste hålla tal. OMG! Inte min grej, men vad gör man inte för sin käre storebror... ;} Men det får gå som det går... haha!






Nu är jag hemma, ser över vissa saker. Om en timme blir det att laga mat, lasagne, älsklingens favorit. Ikväll skulle jag ha träffat Carro på fika men tösen har blivit sjuk. :( Istället åker jag hem till en favorittjej, Amanda. :} Lite girltalk och slappande sitter aldrig fel.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback