jag vill helt enkelt bara för mycket.

Nytt år har börjat och några dagar har redan gått. Jag måste se till att mina mål följs upp detta året, sakta men säkert. Då jag föddes utan tålamod är det extra jobbigt. ;P Jag har iallafall hållt mig nyttig, alltid en fördel... Jobbat en del men på "fel" jobb, men sålänge jag tjänar pengar ska jag inte klaga. Helst ska allt hända på en gång, vill flytta som en idiot. Då jag är sambo blir han ganska utsatt av mina tjatiga idéer. :} Oh om allt bara kunde bli bra!

Annars i veckan har jag gosat med mina brorsbarn. Mattias och Emma har varit här på fika och snackat massa skit.. Idag ska jag tvätta men även min fina vän Carro kommer förbi på lite giirltajm, tjejsnack på gång. Ska bli mysigt. Imorgon är man ju ledig, en sväng till Ikea hade vi tänkt då. Sen får vi se vad helgen erbjuder, känner mig lite hängig så vi får se. Kanske blir lugn och skön, sen är ekonomin inte fet i januari månad. ;P

Nu ska jag leta nya recept. Tycker man fastnar i samma mat alltid, vill ha nytt!
Ngn som vill dela med sig ngt så skriv gärna.


Kommentarer
Postat av: Jenny. A

Något som är riktigt gott om man tycker om svamp är denna rätt:



300gr Quorn Bitar (Kan ersättas med Kykclingfilé i bitar)

250gr Färska Champinjoner (skivade)

1 stor Gul Lök (finhackad)

1 liten burk Campbell Champinjonsoppa

Salt och Peppar



Stek Quornen/Kycklingen och tillsätt sedan svampen och löken. Låt steka en stund tills svampen krympt lite och löken börjat bli mjuk. Tillsätt burken med soppa och full den sedan med vatten och häll även i detta i grytan. Låt puttra några minuter och smaka av med salt och peppar.



Servera med ris och sallad!

2012-01-06 @ 13:10:40
Postat av: helena

åh vad fin din blogg är

2012-01-06 @ 16:05:16
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback