Girls says they hate drama, but it´s girls that create it.

Det var så skönt att jobba igår, det blir lätt tråkigt att gå hemma ensam. Tyvärr har jag inte fått jobb på Vero Moda på ett tag, de har hållt sig krya. Allt står still känns det som och det gillas inte, jag är van vid tryggheten att ha fast jobb men nu har jag vågat ta steget ut, får hålla ut och hoppas på det bästa. Plötsligt händer det, så man säger väl ;P Men hur var det nu med tålamodet...?
Men det är farligt att sitta hemma, man klickar runt på olika hemsidor och ser massa saker man vill ha. Inte klokt, blir tokig på mig själv. I´m a shopaholic, erkänner. ;} Jag vill bara för mycket helt enkelt. Men det får inte handlas mer, det måste sparas för jag vill flytta. Oh, jag är så gnällig på sista tiden, vill bara allt ska fungera och bli som jag vill!

Tänkte ta och städa lite, sen ta mig en promenad, hämta ut mina blåa pumps som har kommit :} Sen blir det nog en varm dusch och därefter mys framför ngn film. Ikväll ska jag tvätta så det blir en lugn hemmakväll med älsklingen. Imorgon ska jag jobba igen :}



Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-01-19 @ 10:53:09
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback