Lovely days

God morgon, idag kör vi på ett mobilinlägg. De senaste dagarna har varit helt underbara. Ledig två dagar, samt vädret har varit kanon. I fredags åkte jag med pappa, lillebrossan och hans polare till Skanör för att sola och bada. Mitt första bad detta året (och det är augusti) spendera fyra timmar där , ljuvligt! Kom hem vid halv fem, blev snabbt att duscha och byta om. Skulle till möllan med mamma :) hem till henne först på en fördrink sen upp till stan. Åt god mat, är väl alltid gott att äta ute. Cider till det. Tjejsnack mellan mor och dotter :) drinkar blev det och nachos. Skön kväll:) Lördagen kom och den skulle spenderas med älsklingen. Åkte till stranden, lunchade på en god sallad. Hem för att byta om, fixa present till Chelsea och sen en runda till Ikea. Där ute åt vi på no 1, för min del blev det god pasta och bolognese och för honey blev det pizza. Mys i solen:) hem en snabb till Emma och Mattias för att lämna presenterna. Hem igen, storstäda och sen blev det filmmys med glass. Perfekt <3 Idag är det söndag, ska snart äta frukost. Ska jobba mellan 11.45-17.15, sen blir det hem, laga mat och hitta soffläget. Har slängt på mig en jävla förkylning och halsen gör ont. Hoppas det inte utvecklas till ngt annat!! Annars idag ska jag gratulera min fina sessa Chelsea som blir 6år! Faster älskar dig mer än livet!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback