Bla bla bla

Haaalllåå onsdag :) Mina updates suger.. Kanske inte är en bloggerska trots allt. Well, kan ta en snabbis ;) I helgen firade vi pappas 50års dag.. Den blev awesome. God mat, dricka, dans, lekar, sällskap och massa skratt. Även mina finaaste kusiner kom, Emelie och Amanda samt Thim. :))♥ En kväll att minnas. Har bara en sak att säga, daddycool är en av de få människor som ger total lycka. 
Söndagen kom och jag och älskling fixa lite ärenden. Byggde ihop vår efterlängtade tvbänk. Nöjd! En sväng till ikea, köpte två växter med oss, även en tur inom loppis för att köpa nytt skal till min nya iphone. Sen blev det mys hemma framför film. 
I måndags var det en ny arbetsdag, mötte upp bästa Amanda efter. Åt tillsammans och sen åkte vi hem till Emma, dags för provsminkningen inför bröllopet. Det blev sååå fint. Mandiis e duktig! 
Usch, känn mitt svammelinlägg.
 

Idag är det onsdag, ofc. Ska snart ta en dusch och göra mig klar inför en ny arbetsdag... Ikväll blir det "lilla" med finaste vm tjejerna, Anna och Matilda. :) Ska bli super trevligt! 
Annars är jag ledig fredag, ska lämna present till söta Chelsea som fyller år på söndag. Stora sessan. De lovar även fint väder, kanske blir sol och bad. På kvällen blir det middag med mamsen. Mys!
 
Ha en underbar dag allihopa.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback