Happy B-day!

Igår var det älsklingens födelsedag :} Den började bra med massa mys i sängen innan en god frukost. Dusch och göra sig klar för dagen, började med att köra till Nova Lund där första presenten väntade; shopping. Lunchade tillsammans och hade allmänt trevligt. Jag hittade med en del jag ville ha men det får vänta..^^ Klockan rusade iväg så snabb visit hos Ronny, checkade lillebrorens första tatuering. Virgin gone. ;} Hem och bytade om till den lilla svarta, kavaj och pumps till det. Gottade oss med vin och ännu en present delades ut; parfym från Lacoste. Lyckat! Tog oss till restaurangen och åt en god middag.. Mys deluxe! Därefter blev det hemgång och kröp ner under täcket framför en bra film.♥
Söndag idag, haft en seg morgon. Nu har jag vaknat till, duschat, målat naglarna. Ska snart fixa mig, om en timme blir det en efterlängtad latte på stan med bästa Carro. Lite girltalk och catching up. Sen blir det hem, käka tacos och se BB. Hoppas Hulda åker!
Ny vecka imorrn, inväntas personalmöte, jobb, packa, viktiga samtal och en sväng hem till Emelies nya lägenhet. Fullt upp. Ngn ledig dag har jag nog. :}
Hoppas ni med har haft en bra helg?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback