Attjoo attjoo prosit!

Hej förkylning! Hela natten och idag har jag nyst, harklat och varit allmänt seg, sett lika risig ut som jag känt mig. Tur har jag haft en ledig dag men passa jag på att vila upp mig? Nej. Det var roligare att umgås med Emma och pussas med Jayson. Promenad, lunch, tjejsnack och mys hann vid med denna dagen. Kom hem lite efter tre, la mig i "sängen", vilade tills det var dags att laga mat. Spaghetti med köttfärsås, I love! :) Tror aldrig jag kan tröttna på det. Dock är variationen på mat väldigt seg just nu när man måste tömma frys och kyl.^^
Älsklingen kom hem, åt middag och nu ska vi mysa till det framför filmen New years eve. Hört bra om den så det hoppas vi på. Imorgon är det fredag, jobb som gäller. ha en bra kväll! Puss.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ner years eve är jättefin :) jag och Lenny såg den på bio i vintras och sen har den inte funnits att ladda hem .. Men så idag fick Lenny ner den :) så lustigt hehe när ni ska se den ikväll hehe :) <3 ha en supermysig kväll

2012-04-19 @ 20:51:30
Postat av: Sarah

Den var jätte bra!! Så många kändisar i samma film är kul:) hoppas ni också hade mys<3

2012-04-20 @ 09:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback