Uppdatering!

Nu har det gått alldeles för lång tid sen sist men motivationen till bloggandet försvann då mkt runt omkring är som det är. Inget jag går in på här riktigt än. Så vad har hänt sen sist? Det blev utgång med Carro förra fredagen, en kväll vi inte kommer glömma. :} Lördagen var det dags gör grisfest i Beddinge. Längesen jag hade så kul på en fest ;} Minnet sviker lite men kul var det! Annars har det var mkt i skolan, känslomässigt och ja...
Bästa av allt är att jag blev faster igen till söta Jayson! Ett litet mirakel som bara är så fin. På grund av personliga skäl har jag inte hunnit hälsa på än men hoppas på imorgon. :} ♥

Denna helgen har också varit lugn, fredag blev det hemmakväll. Igår träffade jag Carro hjärtat vid tre tiden, gick lite ärenden. Sen handla vi sallad på GoGo Green och åkte hem till mig, åt och drack lite vin. Mys! Kvällen fortsatte i detta myset och bara hade en underbar kväll.

Idag tog jag och Cassandra en pw och det blev massa prat som vanligt. ;} Hem, duscha och åt frukost. Nu ska jag försöka hitta motivationen till att plugga, har stort prov på onsdag. Har annat i huvudet och koncentrationen finns inte. Men jag MÅSTE! Har två redovisningar, två arbeten och ett prov denna veckan som ska göras så det är bara att gilla läget.



Kommentarer
Postat av: Emma

Aww mammas fina pojke =) Ses imorgon <3

2011-09-18 @ 17:57:18
URL: http://familjensangberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback