Orättvist

Idag har det varit en känslomässig dag på olika sätt. Började skolan kl åtta imorse med prov, skit nervös för det var svårt och det var mycket olika formlar som man ska kunna räkna ut. Jag och matte? Ingen bra kombination! Vet inte om jag ska våga säga ngt men det gick nog hyffsat bra. Får se när resultatet kommer ;}
Vid lunch åt jag och Cassandra den otroligt goda salladen på GoGo Green. Därefter var det dags för nästa lektion, mkt information. Först från facket och akassan sen kom info från Komvux. Meddelar att vår skola ska läggas ner och finns ingen fortsättning. För min del gör det inget för jag ska inte läsa vidare, men tänk på resten som ska. =/ Kände med lärarna som inte vet var de ska ta vägen, de satt i tårar. Jag har en tanke på en speciell lärare som jag har, som jag knutit band med. Mkt tårar och känslor. :( Finns mer som ligger bakom men skriver inte det här.

Nu ska jag laga middag, fajitas. Mums! Ikväll blir det att tvätta... Men det kan kvitta för det är regningt och blåsigt ute, då ska man kura ner sig i soffan med massa tända ljus. :}

Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Emma

<3 Löv jo

2011-10-06 @ 17:57:47
URL: http://familjensangberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback