"Kiss your life. Accept it, just as it is. Today. Now. So that those moments of happiness you´re waiting for don´t pass you by."

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera mig men det har sina anledningar i vardagen nu. Men jag tar en dag i taget så ska det nog bli bra. :}

I skolan går allt bra tycker jag, två kurser är avklarade och fått MVG i båda. Just nu har jag påbörjat min praktik på Vero Moda, inne på andra veckan. Jag trivs! Äntligen har jag hittat det JAG vill göra. Tjejerna som jobbar där är helt underbara och varje dag ser jag fram emot att gå dit. Så jag hoppas på ett jobb inom denna branschen inom kort... :}

I övrigt så har det varit lugnt, igår kom bästa Carro hit, massa girltalk behövdes och en del råd för min del. Fick en klarhet över saker. [] En annan sak som jag kämpar med nu är att få en lägenhet i stan, vill så gärna. Går segt men jag vill! :} Hade varit perfekt.

Btw, snart fyller man 25 för fan! Tiden går så himla fort, men det ska firas! Först med alla mina tjejer (9st) med Cabaret och utgång, sen med familj och därefter resan till London. Tjoohoo!
Nej, nu ska jag ta en dusch och göra mig klar. Praktik idag 13-19.15 så kommer hem sent ikväll men det gör inget. :} Annars ska jag försöka hinna blogga mer.

Jag har de finaste vännerna nånsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback