God morgon

Uppe med tuppen som vanligt :} Helgen är äntligen här, den har varit efterlängtad och ännu bättre så lyser solen. Igår var det fredag och det innebar inte så mkt mer än massa mys. Kom hem från jobb vid halv tre, plockade & hade mig. Min käre sambo kom en halvtimme efter... Efter en timmes tid bestämde jag mig för att ta en pw medans han körde och fixade jordgubbar med glass till kvällsmys. :} Resten av kvällen innebar film, mys och massa kärlek.

Nu när jag har varit uppe så har jag tittat runt på inredningar. Jag vill så gärna flytta {igen} , drömmer om radhuset vi har sökt oss till. Hade varit perfekt. *håller tummarna* Iallafall, ska då byta ut den mesta inredningen för jag har hittat exakt som jag vill ha det. ;D Tittade just nu på en ny säng för det har vi pratat om och vi vill ha en vit.

Hittade denna sängen i vitlackerad högglans på ilva.se ¬
Vad tycks? {Bortse från de svarta sängkläderna!}


Kommentarer
Postat av: Jenny ♪

Sängen på bilden är fin =) Det är så fräscht och fint med vita möbler! Jag var inne i en ek-period för några år sedan, så vi har mycket ekmöbler hemma. Men nu börjar jag också dra mig mer åt det vita hållet!



Jag vill också flytta, måla om, tapetsera, inreda och göra lägenheten mer personlig. Får hoppas på att vi hittar VÅR bostadsrätt snart! =)



Kram och Trevlig Helg!

2011-06-11 @ 12:02:18
Postat av: Sarah

SV: Det är så roligt att inreda. Jag är typen som tröttnar väldigt fort och det är inte så ekonomiskt ;)

Vi har mkt naturfärger nu, vit, brun o beige men vill lysa upp med vitt och sätta in en färg.



Kram

2011-06-11 @ 12:06:11
URL: http://revemaark.blogg.se/
Postat av: Jenny ♪

Usch ja, det kan bli en dyr historia då men visst är det roligt! Jag har en fullproppad mapp på datorn med härliga inspirationsbilder som bara väntar på att få bli förverkligade suck Men min tid kommer förhoppningsvis! =)

2011-06-11 @ 14:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback