Ystad djurpark + tjejkväll

I lördags var det dags att åka till Ystad, var lagom trött då både Hassan och Moa tog upp hela sängen och stackars jag blev klämd. Vi var framme lite innan tio då de öppnar.. Tittade på alla djuren. Rundan gick ganska fort ändå men barnen tyckte det var kul. :} Gick till en lekplats och vi tog fram kycklingsallad, såser, pannkakor, dricka, osv.. Gott! Vi vuxna satt och vilade medan barnen lekte. Efter ett tag gick vi till badet där det skulle vara uppvärmda bassänger. Oh gött tänkte vi, byta till bikini men... Doppa foten och det kan ha varit som max13 grader i vattnet. Brrrrr! Jag bada inte, men Moa och Chelsea hoppa i direkt. De hacka tänder men barn är barn ;} Emma hoppa också i tillslut och Hassan var sugen men d tar alltid sin tid ;D Emma stänkte ner honom så d var lika bra att doppa sig. Jag och Mattias var smarta och sola ist. :} Vi beställde mjukglass efter badet, barnen kände sig nöjda och trött så vi åkte hem. Vi lämnade Moa till sin mamma igen. Tack alla för denna underbara dag!





När jag kom hem vilade jag en stund på soffan innan jag hoppa in i duschen. Gjorde mig snabbt ordning för en kväll hos Linda. Lite innan sex kom Carro och hämtade mig och Sandra. Hem till Linda där några tjejer redan hade kommit... Åt god sallad och fick se hennes nya lägenhet. Mysig verkligen, och bättre lär den bli. :} Fler töser kom och även Nata och Fia. Vin, tjejsnack och mkt trevlig stämning. Sen kom det stora hela, en presentation från Paradis. :} Oljor, leksaker, underkläder, you name it. Vissa saker imponera, andra inte.. Men kvällen var fantastiskt med mkt skratt.. Senare under kvällen skulle vissa ut, andra på fest men trötta jag åkte hem och söta TT körde mig. Tack till Linda! And for my girls♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback