T a n k a r

Det finns många människor som skriver blogg, därav många som också läser. Jag har fått bekräftat att mkt kan missförstås av det som skrivs, jag läser bara ur min egen synvinkel och tycker det är väldigt klart över det jag skriver men tydligen inte. Jag skriver om vardag, kärleken, INTRESSEN osv... Det är självklara saker för mig. Anser mig inte tjata, paxa eller ngt liknande. Jag har det i intresse att göra kollage på kläder samt inredning, vem säger att jag köper allt? Och om jag gör det? Good for me! Tycker inte folk behöver komma med ngn slags avundsjuka eller missförstånd över detta... Anser mig inte omogen för jag skriver/pratar om intressen, vem gör inte?

Well, nog om detta trams... Åter igen regnar det, trötta mig! Älsklingen är ledig idag så vi ska faktiskt åka till Aq-va-kul och bada. :} Har bara en vecka kvar av ledigheten så man får passa på... Samtidigt vill jag simma av pizzan jag krängde igår ;} Kommer en del andra roliga upplevelser denna veckan, mys!

Have a good day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback