Shoes.

Jag och min kära vän Carro fikade häromdagen och pratade {som alltid} mkt om kläder, outfits, skor osv. Vi båda har en del i gaderoben men när använder vi det? Aldrig. För i denna tråkiga stad så är det "för uppklätt" om man kommer i ett par pumps en vardag... Men vem bestämmer det? Ingen mer än du själv. Så vi bestämde oss för att börja klä oss precis som vi vill.. för vem känner sig inte extra snygg i ett par high heels. ;}
Jag pratar då mest om skor för det är jag galen i och kan shoppa hur många som helst. Många står redan i gaderoben och vissa knappt använda. Alldeles för synd! Ikväll ska vi på världens snabbaste allsång och tänkte först vara lite sommarklädd med rosa pumps och kavaj men i detta regn får jag ändra mig...
Så varför inte dessa snygga gråa skor med en kavaj och jeans...? ¬



Kommentarer
Postat av: Vanessa

Man ska alltid gå klädd som man vill och strunta i om det är "för uppklätt/för nerklätt" eller vad det kan va.

Så har jag aaalltid gjort, och tagit en hel del skit för det med Men det är så, oavsett hur man klär sig finns det alltid folk som har synpunkter.. så eftersom man inte kan behaga alla så kan man åtminstonde behaga en.. sig själv.. and it feels so good, oavsett vad andra kan tycka :P

2011-07-14 @ 20:09:13
Postat av: Sarah

Det är faktiskt sant! Och det är så jag ska börja nu.. Man är så dum, rädd vad andra ska tänka.. Men skitsamma... Jag som klär mig, jag som bär det, mitt tycke som spelar roll.

2011-07-15 @ 10:53:41
URL: http://revemaark.blogg.se/
Postat av: Amanda

Coola skor!

2011-07-15 @ 11:28:43
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback