Shabby chic

Nu ska jag tjata lite igen men om sambon är trött på mig så kan jag alltid skriva av mig här. ;} Jag vill verkligen flytta och det är inget jag kan styra över så jag får ju vänta men har stort behov av att se över inredning. I love.Både jag och sambon vill ha helt vitt och sen ska ngn färg dominera i varje rum... Jag har fastnat för shabby chic, det är så vackert och romantiskt. Men samtidigt vill jag blanda det med modern stil. Har mkt idéer som sprudlar och vill ut... ;P Men den dagen kommer med... :}



Kommentarer
Postat av: Jenny ♪

Det kliar i mina fingrar med!! Surfar runt på diverse inredningssidor nästan dagligen för att hitta inspiration. Jag sprudlar av idéer som tyvärr får vänta tills vi hittar en bostadsrätt.



Jag kan tipsa om denna sidan där man kan beställa jättefina tavlor och även skyltar i shabby chic stil: http://formeli.se/

2011-07-22 @ 23:49:46
Postat av: Carro

oh håller med dig!! älskar oxå vitt(as we know ) hehe med vintage stil :)) sååå fint när gammalt möter nytt :) Så fina kuddar saara!!! Me want hihi

2011-07-23 @ 00:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback