L u c i a

Har sovit väldigt bra inatt vilket behövdes, la mig tidigt igår för kände mig febrig och halsen klyddade. Men idag känns det bättre. :} Har en ledig dag, ska tvätta om en halvtimme, kanske inte den bästa sysselsättningen men det måste göras. Kan lika bra dansa med dammsugaren med. ;P Har lite ärenden som ska göras, tänkte passa på att ta en promenad med, orkar inte sitta inne en hel dag. Jobbade igår på mitt "gamla" jobb, var kul att träffa alla barnen igen, mys. Fått en del inbokat där redan :}

Imorgon ska jag jobba på Vero Moda, ser jag fram emot. Hoppas verkligen på ett jobb där i framtiden, får se vad som händer. Skönt att veta iallafall vad man vill göra.

Jag har tänkt en del på senaste {vilket jag gör alltid} hur detta året har varit. Inte alls bra egentligen, mkt som man behövt tagit sig genom och insett. En sak är säker, blod är inte tjockare än vatten. det har jag fått bevisat. Jag ser fram emot ett nytt år men massa förändringar. :} Jag hoppas på ny start, nytt jobb, ny lägenhet, nya möjligheter och resa. Vi får se hur mkt av det som händer.

Ni får ha en bra Lucia-dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback