Everything comes to an end.

Tänkte slänga in ett inlägg här, jag har inte gjort det på väldigt länge, har inget lust att blogga längre. Funderar på att ta bort den. Vi får se.

På sista tiden har allt gått så fort, hinner inte med mitt eget liv känns det som. Har haft en del extra jobb på Vero Moda, love it. Skolan går mot sitt slut, alla kurser är avslutade så har avslutning om exakt en vecka. Har fårr högsta betyg i allt så känner mig väldigt nöjd. Mitt i allt detta har jag sagt upp mig på mitt jobb och det känns riktigt bra. Lite nervöst att släppa på ngt tryggt men det behövdes, hoppas ju på mer jobb på Vero Moda och samtidigt har jag satt upp mig på vikariebanken så ekonomin går ihop. :} Det ska nog lösa sig.

På fritiden annars har jag bl a varit på julcabaret, en häftig show. Haft julbord med tjejerna med julklappsleken och massa mys, därefter vidare till bowling. En kväll att minnas! De flesta kvällar spenderas hemma med hjärtat, mys och försöker locka fram julkänslor. Går trögt! Igår spendera jag kvällen hos bästa Amanda, åt pizza och kolla på film. Älskar den tjejen ngt enormt, som min syster. Känner mig alltid så bra och har kul tillsammans.
Idag har jag varit uppe tidigt för betygssamtal, nu är jag hemma och fått ordning på vissa saker. Nu blir det varm choklad och film med goa Cassandra. :} Ikväll blir det middag hos Ronny och Kevin.

Hoppas ni alla har det bra och kan ni fatta att det bara är två veckor kvar till jul?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback