Avslutning... Redan?

Vaknade av att regnet smattrade på fönsterbläcket. Var skönt att ligga under mitt varma täcke och veta att man slipper stressa denna morgon. På med mysisar och sen koka ägg till frukosten. :} Har tänt lite ljus och njutit av frukosten. Nu ska jag snart göra mig ordning för ska på avslutning i skolan. Kan inte fatta att tiden har sprungit iväg så fort. Känns lite tråkigt men går inte det vägen med nytt jobb så börjar jag plugga igen nästa höst. :}

Jobbade igår på Hansa och det gick väldigt bra. Trivs som fisken i vattnet, detta är vad jag vill göra. Har fått på Mobilia nu på måndag med så det börjar komma igång lite. Får hålla tummarna.

Jaha, en vecka till jul. Kan inte fatta det riktigt.. Har för mkt annat att tänka på så njuter inte riktigt av stunden. Synd egentligen. Jag har så mkt planer och saker som måste göras, som jag vill göra och förändra i livet. Har kommit till insikt med mkt :}

Tror ni det blir ngn snö? Jag hoppas till jul iallafall, det gör det lite mysigare men annars gillar jag det inte. Här i Skåne blir det bara slask av det. Blött och kallt är inte mysigt.
Nej, nu måste jag skynda mig. Ha en bra dag mina vänner. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Amanda Matanovic ☆

Allt bra med dig idag? :)



-------------------------------

Missa inte min designtävling i min blogg. Där du kan vinna en helt ny design av dina önskingar, tävlingen avslutas idag! {OBS. läs reglerna innan du kommenterar}. Direktlänk till sidan: http://ammm.blogg.se/2011/december/vinn-en-webbdesign-gjord-av-mig.html#comment

2011-12-17 @ 15:36:34
URL: http://ammm.blogg.se/
Postat av: Amanda Matanovic ☆

Svar: Det är bara bra med mig :)

Vad händer idag? :)



- Tusen tack!! :D

2011-12-18 @ 09:51:27
URL: http://ammm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback