Avslutat 2011

Ännu ett år har passerat och för min del är jag glad att just detta året är slut. Detta har inte varit mitt år riktigt, förlorat mycket och insett en del. Både inom yrke, familj,vänner och kärlek. Jag tänker inte skriva mer än så, för privat för min del.

Jag har inga nyårslöften som alla andra, inget jag tror på. Men en sak är säker, 2012 kan bara bli bättre. Ny start med kärleken, ta vara på de fina vänner jag har runt mig som alltid finns där samt knyta starka band med den familj jag har kvar.
Jag hoppas på en tjänst på Vero Moda, en ny lägenhet, en resa och ett bra välmående. Sen får vi se hur mycket av det som händer. :} Mycket är upp till mig. En sak har jag lärt mig; jag bryr mig för mycket om vissa personer som inte bryr sig lika mycket tillbaka. Tar energi och samtidigt gör en besviken. Slut på det!

Slutet på detta året och början på det nya firas med älskade Amanda och Thim samt Linda och Max. God mat och dricka, fint sällskap Kommer dock sakna mitt hjärta men vi ses hemma.

Kommer skänka många tankar till mina fina, Carro och Sandra. Nästa år planerar vi bättre ;P Även ska jag tänka på min lillebror som fyller 17 år inatt. Massa kärlek till honom! & Ronny som bevisar att blod inte är tjockare än vatten. Och årets tillskott, faster till finaste barnen Chelsea och Jayson.

Önskar alla ett GOTT NYTT ÅR och ta hand om er ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback