What we think, we become...

Idag har det varit en intensiv dag i skolan, den enda heldagen men den är alltid på hög hastighet. Började kl åtta med prov i Försäljning och service, det kändes bra. Tror jag fick med allt. :} Vid tio skulle vi tillbaka och göra nästa sak, säljsamtal {rollspel}. Agera som säljare och hantera kunden som kom och reklamera varan, blir betyg på det med. Kändes också bra, var inte alls nervös som jag trodde. Vid halv tolv slutade vi och det var lunch, tog en sallad på GoGo Green, mums! Utan dressing denna gången för jag tycker att man alltid får för mkt och det var lika gott. Satt ute i solen och njöt! Halv ett började kursen Praktisk marknadsföring A, dags för skyltning. Det gick riktigt bra, blev nöjd.. Har tagit bild men lägger upp den en annan gång, ska göra en skriftlig uppsats först.
Dagen slutade kl tre och åkte hem nöjd och trött.

Fick diskat och lagat mat när jag kom hem, och sambon kom hem från jobb. Nu sitter jag här i mjukisar och myser, Hassan har åkt iväg för att träffa sin kusin. Ska se True talent som har premiär idag, älskar sådana program. Alla får ha en mysig kväll.



Kommentarer
Postat av: Emma

Ohhh den salladen ser mycket mumsig ut... Kurrar i magen!! =)

2011-08-24 @ 08:40:13
URL: http://familjensangberg.bloggplatsen.se
Postat av: Sarah

den är den bästa :) älskar deras sallad!

2011-08-24 @ 11:22:01
URL: http://revemaark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback