W o n d e r f u l

Denna veckan har känts så bra, många saker har fallit på plats. Motionen börjar ge resultat, vilket är mkt bra. :} I skolan går det jättebra då jag fått MVG i tre olika saker i samma kurs. Kursen Praktisk marknadsföring är slut nästa vecka, gjorde mitt textningsprov igår, det gick väl helt okej men inte min grej. Lämnade in mitt flygblad med, så vi får se vad mitt betyg blir. :} Jag bara älskar det jag gör!
Idag har jag varit ledig, klar med alla uppgifter. Var uppe kl sju iallafall för att tvätta... Idiottid! Men svägerskan hade tid samtidigt så det var kul. Lämnade Chelsea på dagis, älskade unge. Sen blev det en pw, frukost och dusch, gjorde mig ordning och spendera förmiddagen hos Emma. Mysigt att bara sitta och snacka om allt möjligt. Vi hämtade sessan för en stund sedan och sen gick jag hem.
Nu ska jag snart börja på middagen, sen göra mig ordning för att ta en fika med hjärtat Carro. Espresso house nästa ;} Massa tjejsnack och en mkt trevlig stund, som alltid. {}



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback