Underbara fredag❤

Måste bara säga att Rim fm festivalen var grym igår, älskade när Mohombi uppträdde. Han har bra sånger, dans och hela stortorget vakna till liv.
Iallafall, fredag morgon började med en pw... Mina ben är helt slut! Tog en dusch och sen kokade jag ägg till mina knäckebröd, ett glas juice till det. Ska snart byta om och ta mig till skolan, Praktisk marknadsföring idag, ska lära oss att texta. Inte min grej! Får se hur det går...
När jag kommer hem ska jag invänta älsklingen så ska vi storhandla, kylen är ganska tom nu. :} Idag är det sista dagen på festivalen så vi ska absolut upp, äta och dricka gott. The Ark ska ha sin sista spelning med så dom ska vi lyssna på.

Alla får ha en bra fredag!


{jag har världens underbaraste sambo}



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fin blogg du har!

2011-08-27 @ 18:00:08
Postat av: Louise

Sött par.

2011-08-27 @ 19:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback